Wspólne logo aptek EU
 Pościel dla dzieci

Reklamacje

UWAGA
W ramach sprzedaży wysyłkowej informujemy pacjentów, że nie przysługują im przywileje wynikające z ustawy o prawach konsumenta

Reklamacje są rozpatrywane zgodnie z ustawą z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego (Dz. U. z 2002 r., nr 141, poz. 1176 z późn. zm.). (link do ustawy>>).

Jednocześnie zgodnie z ustawą Prawa Farmaceutycznego art. 68 poz. 3l oraz 3m, produkty lecznicze wydawane z apteki ogólnodostępnej lub punktu aptecznego w ramach wysyłkowej sprzedaży produktów leczniczych nie podlegają zwrotowi. Przepis ten nie dotyczy produktu leczniczego, zwracanego aptece ogólnodostępnej lub punktowi aptecznemu z powodu wady jakościowej, niewłaściwego wydania lub sfałszowania produktu leczniczego.

Uszkodzony produkt prosimy zapakować do pudełka a następnie zwrot reklamowanego produktu wraz z dowodem zakupu i protokołem reklamacyjnym do naszej Apteki.

Apteka Radix
ul Wiśniowa 9
32-765
Rzezawa

Równocześnie prosimy o zgłoszenie reklamacji drogą elektroniczną na nasz adres mailowy:
info@apteka-radix.pl


Po otrzymaniu paczki z uszkodzonym produktem i uznaniu reklamacji, zostanie wysłany nowy  lub nastąpi zwrot równowartości uszkodzonego produktu na podany przez Państwa nr konta.

Jeżeli przekazywana Państwu przesyłka jest wyraźnie uszkodzona (widoczne są ślady zalania , mechaniczne uszkodzenia) prosimy jej nie przyjmować . Przesyłka zostanie automatycznie do nas zwrócona i szybciej będziemy mogli wszcząć proces reklamacyjny , oraz przekazać Państwu zamówiony produkt lub zwrócić pieniądze.